«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Атбасар қаласының «Еркежан» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли – сад «Еркежан» города Атбасар при отделе образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»


Вкусноежка

Біз әлеуметтік желілерде

  

 

"Еркежан" б/б ұжымы

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балабақшадағы балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету

Құрметті ата-аналар!

Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің ең маңызды міндеті сапалы білім берудің қолжетімділігін, оны дараландыру мен саралауды қамтамасыз ету болып табылады, бұл:

• балалардың жеке құқықтарын қорғау, олардың психологиялық және физикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, проблемалық жағдайларда балаға педагогикалық қолдау және көмек көрсету;

• баланың мүмкіндіктері мен қабілеттерінің білікті кешенді диагностикасы.

• оқыту мен дамудағы қиындықтарды жеңу бағдарламаларын жүзеге асыру, балалардың мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне сәйкес келетін жеке бағдарламаларды әзірлеуге қолдау көрсету жүйесі мамандарының қатысуы;

• тәуекел тобындағы балалардың отбасыларына психологиялық көмек көрсету.

Баланың толық және еркін даму құқығын жүзеге асыру туралы қамқорлық бүгінгі күні кез келген балабақша қызметінің ажырамас бөлігі болып табылады, ол білім беру процесінің барлық қатысушылары үшін психологиялық-педагогикалық қолдауға сұранысты анықтайды.

Тәрбиеленушілердің бар психологиялық ерекшеліктерін анықтау педагог-психологқа балалардың дамуын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету процесінде түзету-дамыту жұмыстарының негізгі бағыттарын анықтау үшін қажет.

Психологиялық-педагогикалық диагностика

Психологиялық-педагогикалық диагностика мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы диагностикалық жүйесінің бөлігі болып табылады, ол сонымен қатар логопедиялық және медициналық диагностиканы қамтиды және келесі мақсаттармен жүзеге асырылады:

• балалардың қазіргі даму деңгейін анықтау,

• оның жасына сәйкестігі,

• баланың жеке ерекшеліктерін анықтау;

• сөйлеу қабілетінің бұзылуымен байланысты қайталама ауытқулар.

Диагностика түзету-дамыту жұмыстарының негізгі бағыттарын дұрыс белгілеу, әр баланың жеке даму жолын үлгілеу мақсатында жүргізіледі.

Сондай-ақ, жыл бойы психолог балалар ұжымындағы қарым-қатынастарды зерттейді, мұғалімдермен бірлесіп балалар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту жұмыстарын жоспарлайды.

Педагог психолог жүргізетін диагностиканың жеке түрі баланың мектепке дайындығын жан-жақты бағалау болып табылады. Психологиялық-педагогикалық диагностика нәтижелері бойынша тәрбиешілермен және ата-аналармен жеке консультациялар өткізіліп, балалармен түзету-дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары айқындалады.

 

Психологиялық түзету және дамыту.

Психологиялық түзету  – психологтың осы балаларға арнайы көмек көрсетуге бағытталған балалармен жүйелі жұмысы.

Жұмыс келесі формаларда жүргізіледі: жеке және топтық психокоррекциялық сабақтар; балаларды мектепке психологиялық дайындау сабақтары, ата-аналармен тақырыптық сабақтар.

Түзету-дамыту жұмысы барысында келесі міндеттер шешіледі:

• балалардың танымдық белсенділігін дамыту;

• ойлау процестерін дамыту: талдау, салыстыру, жалпылау, топтастыру және жіктеу әдістерін;

• эмоционалды-еріктік сфераны дамыту, өзін-өзі бақылауға және өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу;

• баланың мінез-құлқын түзету; қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

Педагог- психологтың ата-аналармен жұмысы

Ата-аналар әдетте екі полярлық педагогикалық ұстаныммен сипатталады:

• Кейбір ата-аналар баладан барынша дербестікті, жауапкершілікті және тәртіпті көрсетуді талап етеді, мұны бала көрсетуге жетілмеген. Егер ата-ананың күту деңгейі баланың мүмкіндіктерінен асып кетсе, бұл оның өз қабілетіне деген сенімін жоғалтып, балаларда жоғары алаңдаушылық пен депрессияға әкеледі;

• дегенмен, ата-аналардың көпшілігі балаға өзінің мүмкіндіктері мен қызығушылықтарын, тәуелсіздіктің алғашқы қашуын көрсетуге мүмкіндік бермей, шектен тыс қамқорлық пен бақылау позициясын ұстанады. Мұндай ата-аналар баланың жетістігі мен сәтсіздігін өз балаларындай қабылдайды. Олардың көпшілігі балаға көмектесу процесінде шыдамсыздықтың көріністерімен, оның қателіктерінен және сәтсіздіктерінен көңілі қалуымен және баланың қиындықтарын түсінбеуімен сипатталады.

Мұның бәрі ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың әртүрлі бұзылуына әкеледі. Осы және басқа да мәселелер баланың дамуына және эмоционалдық әл-ауқатына теріс әсер етеді. Осыған байланысты педагог-психологтың жұмысы мыналарға бағытталған:

• балалардың отбасыларымен серіктестік орнату, балаларды дамыту мен тәрбиелеу үшін күш-жігерді біріктіру; мүдделер қауымдастығы атмосферасын құру, ата-аналарға эмоционалды қолдау көрсету;

• ата-аналардың құзыреттілігін және олардың психологиялық-педагогикалық білімін арттыру.

• баланың жағдайы мен оның мүмкіндіктерін адекватты бағалауды қалыптастыру және оған адекватты талаптарды қалыптастыру.

Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету, олардың бала дамуының әртүрлі аспектілеріндегі құзыреттілігін қалыптастыру процесі ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты жақсартуға көмектеседі, балалардың мектепке сәтті бейімделуін қамтамасыз етеді, олардың оқу іс-әрекетіне қызығушылығын арттырады, танымдық қабілетінің дамуына ықпал етеді. және тәрбиелік мотивация, балалардың дербестігі және өзін-өзі ұйымдастыруы.

Демек,  балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын жүзеге асырудың оларды табысты дайындаудың және одан әрі мектепке бейімдеудің маңызды шарты – педагог-психолог пен ата-ананың бірлескен, жан-жақты жұмысы, ата-аналардың белсенділігі, оларға деген қызығушылық пен сенім. балалардың жетістігі.

Жаңартылған күні: 01.11.2023 17:50
Құрылған күні: 01.11.2023 17:50

2018 © sh-test.akmol.kz. Все права защищены

Текст