Жаңадан келген балалардың ата-аналарына кеңес беру.
"Балалық шақ-болашақ өмірге дайындық емес, нағыз, жарқын, өзіндік, қайталанбас өмір. Және де баланы бала кезінде қолынан алып жүргендерге, оның ақыл-ойы мен жүрегіне қоршаған әлемнен кірген-бұл бүгінгі сәбидің қандай адам болғанына шешуші дәрежеде байланысты".
В. А. Сухомлинский
Мақсаты: балаларды мектепке дейінгі білім беру мекемесінің жағдайына бейімдеу кезінде ата-аналарға көмек көрсету; балалардың бейімделу үдерісіне қатысты ата-аналардың белсенді ұстанымын қалыптастыру; тату ата-аналар ұжымының пайда болуына жағдай жасау.
Бейімделу-бұл ағзаның жаңа жағдайға бейімделуі, ал бала үшін Балабақша Жаңа, әлі белгісіз кеңістік, жаңа ортасы және жаңа қарым-қатынасы бар. Бейімделу баланың психофизиологиялық және жеке ерекшеліктеріне, қалыптасқан отбасылық қатынастарға, мектепке дейінгі мекемеде болу жағдайларына байланысты. Яғни, әрбір бала өзінше үйренеді. Алайда, сізге айтғым келетін кейбір заңдылықтарды атап өтуге болады.
Баламен қарым-қатынас тек ата-аналар арқылы ғана орнатыла алады (нашар жағдайда баламен қарым-қатынас орнату мүмкін емес). Бала манекен сияқты қоршауға кіре алады, одан шығу есігі ашылған кезде ғана шыға алады. Немесе, керісінше, контактінің кез келген әрекетіне қарқынды және агрессивті жауап беру. Тәрбиешінің ескертуі немесе мақтауы баланы не қатыссыз қалдырады, не қорқады. Таңғыш мінез-құлық жағдайлары бар. Сондықтан бала күтуші немесе тәрбиешінің артында үнемі жылап: "анам келеді?", немесе жай-күйге түсіп, орындық. Бірақ, бірте - бірте бәрі жақсы болуы мүмкін, бұл көбінесе үй жағдайы мен ата-аналардың дұрыс мінез-құлқына байланысты. Естеріңізде болсын, ауыр бейімделуі бар балаға, сізден басқа, тек педиатр немесе психолог көмектеседі! Сондықтан балалардың ауыр бейімделуін, ол, әдетте, деп болжайды бала тағы балалар поликлиникасында, мүмкіндігінше бермеуге екі-үш жылда балабақша, ал мүмкіндігіне қарай сәл кейінірек, жетілдірілуіне қарай, оларды бейімдеу тетіктерін. Ұл балалар қыздарға қарағанда бейімделу тұрғысынан осал, өйткені осы кезеңде олар анаға көбірек байланып, онымен тілдесуге аса ауыр жауап береді. Бала бақшаға тез әрі жеңіл өту үшін Сізге келесі ұсынымдарды ұстану қажет.
Ата-аналарға ұсыныстар.
* Баланы мажорлық жағдайға келтіру. Бұл өте жақсы, ол бақшаға дейін және осындай үлкен болды.
• Оны мектепке дейінгі ұжымда бір күн бойы қалдырмау керек. МДҰ-ға мамандар ұсынған алгоритм бойынша баруды бастаңыз.
* Отбасында ол үшін тыныш, шексіз климат құру. Оның әлсіз жүйке жүйесін Щадить.
* Жүйке жүйесіне жүктемені арттыру емес, азайту • Уақыт бойы қоғамдық мекемелерге, қонаққа баруды тоқтатыңыз. Теледидар бағдарламаларын көру әлдеқайда қысқартыңыз.
* Сәбидің жеке ерекшеліктері туралы дәрігерге және тәрбиешілерге қалай ертерек хабарлау керек.
* Жексенбілік күндері ол үшін балалар мекемеіндегідей режимді құру.
* Баланың шығуларына әрекет етпеу және оны балалардың қаны үшін жазаламау.
Баланың әдеттегі мінез-құлқында өзгеріс анықталған кезде балалар дәрігеріне немесе психологқа мүмкіндігінше ертерек жүгінуге болады.
* Айқын невротикалық реакциялар кезінде баланы бірнеше күнге үйде қалдыру және маманның барлық нұсқамаларын орындау.
* Құрметті ата-аналар! Өз ұсыныстарыңызды аяқтай отырып, Сіздің назарыңызды бірнеше сәтке қалдырғым келеді.
Баланың балабақшаға толық бейімделуі 2-3 айдан ерте емес. Осы кезең ішінде бала өзінің бұрынғы және жылы өмірі арасындағы алшақтықты тым өткір сезбеуі керек. Мысалы, алғашқы уақытта оны таныс киімге киюге, өзімен бірге балабақшаға сүйікті ойыншықты беруге тырысыңыз. Егер бала қатты скучно, оның жай-күйін жеңілдететін болса, анасының киімге арналған шкафтағы немесе оның кереуеті жастығының астындағы фотосуреті болады, сонымен қатар анасының кішкентай нәрсе, мысалы: оның шарфы немесе орамал.
Бала бақшадағы сабақтарға неғұрлым көбірек қызығушылық танытыңыз, оның әңгімелерін мұқият тыңдаңыз, ол әкелетін суреттер мен аппликацияларды сақтаңыз; ересектердің тілектестік және шыдамды қатысуы кезінде, олардың үнемі ынталандыруы арқасында пайда болады және дамиды (сөйлеу немесе жүре білу сияқты).
Бірінші уақытта бала балабақшада қатты шаршай алады: жаңа әсерлер, жаңа достар, жаңа іс-әрекет, көптеген халық. Егер бала үйге шаршаған және жүйке келсе, бұл оның бейімделуі қиын екенін білдірмейді. Бала жаңа режимге үйренуі үшін уақыт қажет. Тәрбиеші және басқа ата-аналармен қарым-қатынасты қолдаңыз. Балаңызбен дос болып, достықты құптаңыз және көтермелеңіз. Баланың өміріне қатысыңыз, оның жетістіктері мен шығармашылығына қуаныңыз.