Текст
Музыкалық дарынды балалаларды анықтау үшін педагогикалық тәжірибеде педагогикалық бақылау технологиясы қолданылады. Педагогтың міндеті баланың жеке шығармашылық көріністерін қолдау, жеке және дифференцивті тұрғылар арқылы оған өзінің жасырын мүмкіндіктерін ашыу
мүмкіндігін ұсыну болып табылады. Балалардың жекелеген музыкалық қызметке қабілеттері мен бейімдігін анықтаған соң ата-аналарға балаларын қосымша : хореография, ән , игре на музыкалық аспаптарда ойынау үйірмелеріне беру туралы ұсыныс жасау керек. Сөйтіп, жеке сабақтар балаалрдың мүмкіндіктері мен музыкалық қабілеттерін
ашып көрсетеді.
Балалармен жеке жұмыстар:
- түзету;
- дарынды балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту мақсатында жүргізіледі.