Мақсаты:Тәрбиешілердің бала дамуыүшінойынныңмаңыздылығыжөніндегіпедагогикалыққұзыреттілігінарттыру, ойынныңмектепкедейінгіжастағыбаланыңнегізгіәрекеттүріретіндегірөлінатапкөрсету, білім беру іс-әрекетіндеойындардытиімдіпайдаланубойыншапікіржәнетәжірибеалмасу.
«Еркежан» бөбекжай-бақшасыныңәдіскерітәрбиешілермен «Бала ойынсыздамыйма?» тақырыбындадөңгелекүстелөткізді. Шара барысындамектепкедейінгіжастағыбаланыңөміріндеойынныңмаңыздылығы, оныңбаланыңдене, ақыл-ой, эмоциялықжәнеәлеуметтікдамуынаәсеріталқыланды.
АсемгүлДастанқызыойынмектепкедейінгіжастағы бала үшінжетекшіәрекетекенінатапөтті. Ойынбарысындамаңыздыпсихикалықфункцияларқалыптасады, зейін, естесақтау, ойлау, қиял, қарым-қатынасжәнеәлеуметтікдағдылардамиды. Толыққандыойынәрекетініңболмауыбаланыңдамуынбаяулатып, оныңоқуғажәнеұжымдабейімделуқабілетінекеріәсеретуімүмкінекенінайтты.
Педагогтаркүнделіктіжұмысындатүрліойынтүрлерін: сюжеттік-рөлдік, дидактикалық, қимыл-қозғалысжәнешығармашылықойындардықолданутәжірибелеріменбөлісті.
Қатысушыларбірпікіргекелді: баланыңтолыққандыдамуыойынсызмүмкінемес. Ойын – бұлжайғанакөңілкөтеруемес, әрбірбаланыңмүмкіндігінашатынтиімдіоқытужәнетәрбиелеуәдісі.